Do you know who you are?

Do you know who you are? Do you know what's happened to you? Do you want to live this way?

All it takes is one person, one patient, one moment, to change your life forever. 

Det bästa med fredag morgon är att det går att ladda ner det senaste avsnittet av Grey's. Igår började avsnittet med det som står här ovanför. 

Häromdagen läste jag lite gamla blogg-inlägg. Det är galet hur öppen jag var i början av min blogg-karriär. Jag tänker på när jag träffade H och blev kär i honom. Allt finns i bloggen. Allt. 

Jag skulle aldrig kunna öppna mig så här igen. Men då har ju antalet läsare flerdubblats sen 2009. Och jag har blivit äldre och klokare. Jag har varit med om saker. Jag vet inte exakt vad det är som gör att jag inte kan skriva allt jag känner. 

Jag skulle vilja skriva om det som rörde sig i mitt huvud när jag hörde Cristina Yang säga de orden som står högst upp. Men jag vet inte om jag vågar. 

I know who I am. I know what's happened to me. I know how I want to live. 

It was one person who changed my life forever. But I'm still waiting for the moment. 

Kommentera här: