22 år

Idag har jag firat med 22:a födelsedag. Jag har varit väldigt glad nästan hela dagen, finns en sak som fortfarande gnager mig nånstans i bröstet, men snart, snart, ska jag ta itu med det. Otroligt vad energi man får av att fylla år, haha. Får så mycket energi från alla som säger grattis också, det värmer verkligen, och är en av anledningarna till att jag varit väldigt glad nästan hela dagen! Som sagt... 
 
Fick ett paket och ett kort på posten, mycket roligt! Paketet innehöll ett otroligt fint halsband och när jag såg det så tog jag tillbaka allt jag sagt om att jag inte vill ha något när jag fyller år...så fint var det! Fick även lite bidrag till tallrikarna som jag köpte i lördags, vilket var väldigt välkommet. 
 
Imorgon väntar jag faktiskt ytterligare två paket vilket kommer göra mitt humör ännu bättre! Fanns ju faktiskt en sak som jag önskade mig i födelsedagspresent och jag tror den kommer imorgon. Sen väntar jag även på mina skate-pjäxor i rätt storlek (väntat sen november men imorgon SKA de komma!)
 
Känns gammalt att nu vara 22 år men det känns ganska bra ändå. Jag har ingen åldersnoja (än). 
 
Har haft en perfekt födelsedag. Lite vardag, lite firande. Grattis-hälsningar från de som betyder något. Nästan alla iaf. Brownie till frukost och brownie till kvällis. Fyller ju faktiskt bara en gång om året och då får jag äta precis vad jag vill! Förra året åt jag avocado och kladdkaka till middag när jag fyllde år, det var precis det jag ville äta då. Gott var det. 
En 22åring gjorde sig lite ovanligt fin och är glad över sitt nya halsband!

Kommentera här: