Hej fredag

Två pass idag. Inte samma härliga känsla att träna, tiden gick långsamt. 
 
Körde skate komb med impulser på förmiddagen, första impulsen var jag helt lost, hade glömt bort hur man åkte fort typ...haha. Sen gjorde jag några riktigt bra impulser, men jag tröttnade på slutet. Körde 8x15 sek med sparring och efterföljande skytte och avslutade med 2x30 sek själv ute i skogen. Skyttet gick sådär, det blåste en del, men det borde inte ha gett så många bommar. Var lite feg i stå, bommade när jag inte vågade avfyra. Men 80% ändå, så får vara nöjd. Men hade gärna haft en lite bättre känsla inför morgondagens tävling. Trodde jag skulle komma i skjutform av att vila från skytte i fyra dagar, men tydligen inte. Eller så kommer den imorgon.
 
Klassiskt på eftermiddagen, en hel del nysnö gjorde föret tungt och kroppen var inte heller särskilt pigg. Blev inte ens tre timmars träning utspritt på två pass idag, det är för dåligt. Men men... Jag har återhämtningsvecka så antal timmar spelar mindre roll.
 
Längtar till tävlingen imorgon i alla fall.
 
I just wanna be there when you discover
You wake up in the morning next to your new lover
She might make you breakfast
And love you in the shower
The thrill is momentary
'Cause she don't have what's ours

If you spend some more time I guarantee you will find
She's not me

I know I can do it better

Kommentera här: