Kvällstankar

Jag vet inte vad som stämmer mest just nu:
 
1. Jag hatar mitt liv
 
2. Jag är så jävla hög på endorfiner
 
Känns som en blandning.
 
Först så kan jag ju konstatera att jag hann med allting idag ändå, men inte med någon större kvalitet på det jag gjorde.
 
Rapporten är typ färdigskriven, bara att renskriva/skriva om/sista småfixet kvar.
 
Eftermiddagspasset blev...förjävla dåligt. Jag måste skriva in uppvärmningsexaminationen i träningsdagboken, för det blev den enda vettiga träningen efter lunch. Jag hatar mig själv för att jag redan första dagen sabbade den träning som jag planerat skulle bli riktigt bra igen. Jag har haft en alldeles för lång dålig period. Jag har tränat alldeles för lite i alldeles för många veckor. Idag skulle jag börja träna ordentligt igen, men det sket sig rejält. Hatar mig själv för det. 
 
Men det är bara att börja om på nytt imorgon. Imorgon ska jag börja träna riktigt bra igen!
 
Och det är race som står först på schemat. Jag är så inihelvetet taggad så det går inte att förstå! Det har jag varit länge och det blev ju inte sämre av den extrema endorfin-kicken jag fick av min kvällsjogg. Imorgon ska jag kötta. Imorgon ska jag skjuta bra. Imorgon ska jag vara halvt död på mållinjen. Imorgon ska jag åka fort som satan. Jag ska kriga. Jag ska kämpa. Jag ska kötta. Jag ska köra hårt som fan. Jag ska göra det jag älskar mest och jag ska njuta av det (efter målgång).
 
Längtar så galet mycket!!!

Kommentera här: