Gott nytt år!

Vila idag. Kunde förstås inte sova längre än till 7.30. Typiskt. Men myste i sängen med ajfån ganska länge efter det. 
 
Har faktiskt hunnit med mycket på förmiddagen! Nästan skrivit klart rapporten som vi har som inlämningsuppgift över jul och nyår. Den är en sida för kort, men jag har gjort det jag har kunnat. Sen har jag även varit och tvättat bilen, men den var så skitig att den blev typ inte ren. Skulle behöva köra den genom en automatisk biltvätt men jag har ju takbox på... Suck. Har äntligen bytt stavremmar på mina tävlingsstavar nu också. Har ju inte behövt det tidigare, eftersom jag inte tävlat nåt, hehe.
 
Nu är det bara städning inklusive packa ur väskan kvar på listan. Men det får vänta till efter lunch.
 
Måste bara få bjuda på en bild på de underbara Blondies jag bakade igår! Har suktat efter dessa i (jag överdriver inte) två månader! Har aldrig hört talas om "Blondies" (brownies fast med vit choklad) förrän dagen efter jag slutade äta efterrätt i början på november. Gissa om jag har varit sugen!? Idag är det nyår och då får man äta efterrätt. Så då bakade jag dessa. Blir finmiddag med fina skidskyttevänner ikväll. Blir nog ett perfekt avslut på 2013. Gott nytt år! 
Blondies med vit choklad och pekannötter
 
Kiss me hard before you go
Summertime sadness
I just wanted you to know
That baby, you're the best

Kommentera här: