>Tossetest

Idag har jag kört mitt livs andra (!) Tossetest. Har varit sjuk på 3 av 5 test som körts.

Jag är nöjd med mitt race! Det gick bra, bra tid och bra känsla. Såklart väldigt jobbigt, men jag hade tryck från start och förutom ett par dippar som man får räkna med på ett så långt test som bara är uppför, så gick det bra! Har ju kört upp där många gånger, fast inte test, och om jag tar bästa tiderna som jag haft på nedre+övre delen så åkte jag ändå 30 sek fortare idag! Skönt!

Annars så payade jag 200 spänn till vårdcentralen för att få en fästing bortplockad igår.
Och 700 spänn till tandvården för att få en visdomstand rengjord idag.
Hur känns det? Ja, behöver jag verkligen så mycket vård? Ja, tydligen. Känns bra att inte ha klarat allt själv, ändå. Känns mindre bra för plånboken.
Väntetiderna är fruktansvärda också.

Imorgon är det orienteringsmästerskap. Jag står som banläggare och startansvarig. Blir en full dag. Sen är det 100% matteplugg inför provet på torsdag. Jag kan ingenting och det skrämmer mig. Jag kan inte ingenting när det gäller matte. Hmm... Jag behöver som sagt bara G, men jag vill inte ha ett G på mitt betygspapper.

Kommentera här: