>Sura ben

Idag har jag verkligen förstått innebörden av sura muskler! Fruktansvärt. Det går liksom inte att beskriva. Vill inte tänka på hur det känns. Surt är det, av mjölksyra. Inte skönt!!

Började dagen med morgonstyrka eftersom jag inte orkade träna igår. Men jag orkade gå upp kl 6 imorse? Fakir, ja. Men det var skönt! Chardine was in charge och det var benbetonad styrka. Smärta i låren, ja !! Syra för minsta trappsteg resten av dagen sen.

Sista provet på gymnasiet följde. Ångestladdat som sjutton! Det kunde gå hur dåligt som helst eller hur bra som helst. Det gick nånstans mitt emellan, tror jag! Hade tränat för dåligt, gjort för få uppgifter eller fel uppgifter, för att kunna ha med MVG-striden att göra. Men jag hoppas på ett VG och vet att jag inte behöver göra omprov!

Har fått min bok på posten idag!!!! JIPPIE!!! Ska visa den för två lärare och sedan är det bara seminariet på måndag som skiljer mig från att vara en fullfjädrad student!! Kan inte beskriva hur skönt det känns.
Bilder på boken? Ja, okej då! Här kommer fram- och baksida. Orkar inte fota den färdiga boken jämt nu.


På eftermiddagen var det skytte och cykel på programmet. Gick rätt bra att skjuta, börjar komma in i nya rutinerna! Känns bra!
Sen cyklade jag med L. Oj oj oj, det var tungt! Smärtan från morgonstyrkan förvärrades och uppför vissa backar var benen så sura att jag trodde jag skulle välta av cykeln.
Vilket jag tillslut gjorde, när vi åkte på en skogsstig och det tog stopp vid en rot. När jag välte var båda fötterna fastspända men när jag slog i backen var båda fötterna lösa, sjukt, haha.

Och där på skogsstigen så blev det en bäck typ, lera och spångar över. Men jag missade tydligen spången på ett ställe och blev rätt så lerig om skorna. Leifs kommentar till detta: Gå på spångarna, Anna! Jo, jag förstod det, svarade jag. Haha.
2,30 stannade klockan på och det var sura 2,30 måste jag säga. Men skönt när det var över!!

Kommentera här: