>BLOPPIS

Det är ganska inne med "bloppis" nu. Det tog ett tag innan jag fattade vad ordet betydde, men ja: blogg-loppis skulle jag gissa på.

Nu när jag ska flytta så försöker jag göra mig av med massa grejer. Har lagt ut en del möbler på blocket och idag ringde en tjej om mitt badrumsskåp. *paniken när jag inser att jag kanske måste klara mig utan badrumsskåp eftersom jag har så otroligt mycket saker där!!!*

Men jag bestämde mig för att lägga ut alla oanvända saker i mitt badrumsskåp här på bloggen. Jag har startat en kategori som heter BLOPPIS där jag kommer samla allting från lägenheten som jag vill sälja.

Om ni är intresserad av att köpa en eller flera saker så kommentera och skriv vilka saker ni är intresserade av. Jag har satt pris på alla saker men det är självklart tillåtet att pruta. Skriv även mejladress för ev framtida kontakt. Om vi träffas i skolan dagligen så gör det köpen betydligt enklare, men i annat fall kan transport över brev ordnas.

Sprid gärna vidare ifall ni har kompisar som vill handla! Jag blir väldigt glad över allt jag kan sälja!

Kommentera här: