>Upp-och-ner

Har verkligen varit en upp-och-ner-vänd dag för mitt humör. Jag lyckades efter lite quizme igår kväll bli av med frustrationen och tårarna efter det fruktansvärt dåliga loppet jag gjorde då. Och när solen sken och väckte mig i morse kände jag att det kunde bli en bra födelsedag!

Och det har varit en väldigt bra födelsedag. Jag är förundrad över hur många som hade koll på att jag fyllde år. Fick flera gånger tänka efter när folk sa "grattis" till mig, vilket lopp menar de då?
Det gör mig varm om hjärtat.

Att umgås med mina allra bästa vänner i världen gör mig också varm i hjärtat. Och jag känner verkligen hur jag är mig själv, jag är omtyckt för den jag är. Vi kan prata om allt, verkligen allt! Och jag behöver inte skämmas för något alls. Det är den bästa känslan jag kan komma på just nu. Jag älskar er! Jag hoppas ni vet vilka ni är! ♥

Då blir det ännu tydligare när man är med folk man inte är trygg med. Och det gör mig så otroligt osäker på mig själv. Jag försöker skaka av mig det, men ibland blir det för mycket. Jag får panik.

Det är verkligen SM-helg. Efter att ha läst ikapp på twitter blir jag motiverad. Jag ska göra ett riktigt bra lopp imorgon!! Sista loppet. Sista fokuseringen. Sista krafterna.

Fokuseringen. Jag måste verkligen kämpa imorgon.
Och det ska bli kul! Och det ska bli bra väder och lätt före. Satan så kul!!!

Kommentera här: