>Jobbigt att flytta

Idag gick första släpvagnen från lägenheten. Det var kanske inte den största släpvagnen, men den var full. Och baksätena var fällda och bagaget var också fullt.
 
5 flyttlådor (i tillägg till de 8 jag redan kört hem)
En tjock-jävla-tv
Två byråer fulla med skit och andra bra saker
Skohylla, torkställning, 2 pallar
Badrumsskåp
Hallskåp
Spegel
IKEA-kasse full med skor
 
Plus en del andra småsaker. Det ekar i mitt vardagsrum nu, men det är ändå sjukt mycket saker kvar.
 
Jag har så mycket saker att jag får panik. Det är otroligt jobbigt att flytta. Jag måste rensa, slänga, kasta!
 
Imorgon kommer mamma hit och vi ska köra hem resten! Och sen är det städastädastäda. Usch va tråkigt. Men får se det som träning, har ju inte rört särskilt mycket på mig de senaste dagarna..!
 
Det blir jobbigt att komma hem med allting också. Packa upp vissa kartonger och magasinera resten. Packa upp en halv låda och ställa undan den andra halvan.
 
Och om någon månad packa ner allting igen och sedan packa upp uppe i Östersund. Blir jobbigt om jag ska flytta runt i Östersund också.
 
Äsch, jag får ta det som det kommer!! Det blir nog bra till slut!!>
 
Sen har jag även upptäckt att sen blogg.se bytte sida så är all text understruken. Jag tror inte det är bara min blogg, så förhoppningsvis ändras det tillbaka till normalt snart igen!
Annars vet jag inte vad jag ska göra...

Kommentera här: