>Flytt dag 2

Har flyttat hela dagen idag igen. Eller, jag började dagen med precisionsskytte. Det gick okej, lite svårt i stå när det började blåsa rätt mycket.
 
Efter det har min uppgift varit att få ner allt jag äger i flyttlådor. Jag har lyckats med min uppgift men inte deltagit särskilt mycket i städningen. Vilket är helt okej för mig.
 
Farmor och farfar och ångmaskinen drog ett stort lass på förmiddagen och mami städmani har ångat på sen dess. Så det har gått fort och smidigt. Att städa 40kvm är inte så komplicerat ändå.
 
Förkylningsstatus: mycket bättre. Låg morgonpuls och jag är rätt pigg. Men har en stor massa slem som måste ut ur kroppen, genom hostningar och snytningar. Ser städ och flytt som rörelse just nu. Blir nog ett intensivare skyttepass imorgon. 4x5 och såna pulshöjande övningar. Och sen träning på fredag. Blir nog tajt att tävla på lördag även om jag är otroligt sugen! Men på söndag räknar jag med att dra på mig nummerlappen.
 
Nu är det fotboll och jag är tydligen fast i EM-träsket. Älskar fotboll! Kommer nog bli fotbollstränare när jag blir stor. Mina barn får gärna spela fotboll på somrarna, på vintrarna ska de vilja åka skidor och skidskytte. Fint det. Heja Spanien! Viva España!

Kommentera här: