Klen skidåkare

Efter drygt 5 timmars sömn klev jag upp för ett intervallpass. Sömnen, eller rättare sagt bristen på densamme, gjorde sig påmind i att hjärtat inte orkade slå i A3-puls. Men musklerna var med på noterna och hade 4 riktigt bra tider på min intervallbana, varav andra varvet gick på rekordtid. 4 sekunder bättre än förra helgen och 10 slag lägre snittpuls. Avslutade intervallpasset med 12st 15-15, sjukt jobbigt!! Sköt gjorde jag också, förutom 2 serier så gick det riktigt bra! Måste fortsätta jobba på koncentrationen, men det kommer! Nästan 2 timmar klassiskt på eftermiddagen och nu blir det lite snabbmat innan jag drar mig nedåt yran. Jag är så otroligt klen. Har varit duktig hela veckan och prioriterat träning och när jag för en gångs skull går ut vill jag bara hem och sova. Och att jag nu betalat för två dagar känns i efterhand som rätt onödigt. Gårdagen var värd och det tror jag ikväll också blir, men jag är klen skidåkare som helst bara vill vara hemma, kolla på Skilda Världar, sova 10 timmar och träna 2 pass imorgon. Men imorgon är det vila och hemfärd. Längtar hem och efter livet utan resväska, men längtar också efter att få komma tillbaka hit och flytta in i min lägenhet!

Kommentera här: