>Värde-jävla-löst

Jag har köpt balklänning idag. Jag är otroligt nöjd! Den är speciell. Den passar mig. Den kommer inte bli godkänd av min baldejt. Den kommer synas. Jag kommer känna mig snygg. Den var som jag ville ha den.
10 timmar var vi borta. Det är länge. Jag har provat klänningar i ungefär exakt 5 timmar. Det är LÄNGE! Konstigt att jag är trött?

Men förutom att jag ändå kom hem med en klänning som jag är väldigt nöjd med så har det varit en värdelös dag.

Vi åkte fel en gång. Och två gånger, på exakt samma ställe som vi åkte fel på vägen hem från Stockholm. Och vi åkte fel igen. Men vi åkte då förbi en mack med minipris på bensin så vi stannade och tankade.
Jävligt irriterad på dåliga skyltar!! Värdelöst.

Jag höll på att somna i bilen på vägen hem. Och jag tyckte det var jävligt onödigt att åka fel. För det tog ju mycket längre tid. Värdelöst.

Kommer hem och ska hänga upp min nya fina klänning. Tänker att, i taklampan kan den hänga fritt utan att bli skrynklig. Hänger upp den där, råkar rycka lite i lampan så en av tre lampor slocknar. Ställer mig på bordet och försöker få igång lampan. Slutar med att andra av tre lampor slocknar.
VÄRDE-JÄVLA-LÖST!!!

Inser att mobilen är kvar i bilen. Går ut och hämtar den.
Inser att det är sista gången jag har på mig Sverige-jackan.
Inser att jag älskar Sverige-jackan för den är snygg, passar perfekt och varm. Får inte behålla den. Världe-jävla-löst.

Ska försöka lyssna på Ingelas spellista från JVM. Grymt bra låtar.
Spotify kan inte öppna den. Den heter egentligen Winter 12 men på min spotify heter den Loading... by Ingela Andersson och inne håller 0 tracks no time.
Så jävla idiotiskt värdelöst.

Klockan är kvart i nio och jag har inte ätit middag än. Värdelöst.

Kommentera här: