>Jag är nöjd!

JO TACK! Det gick ju riktigt bra till slut. Den delen som jag var mest missnöjd med var utprovningsdel, skönt! Matten gick som väntat - bra! Lite synd att jag inte hann kolla ordentligt på två frågor där, annars hade jag varit mer än nöjd! Jag är övertygad om att jag har mitt bästa resultat hittills men att jag kan göra ännu bättre i vår! Det blir spänd förväntan tills resultatet kommer om 4 veckor!

Jag visste inte riktigt hur det hade gått när jag kom hem. Man blir så trött i skallen av sånt här. Det är stress blandat med full fokusering (lite som skidskytte). Jag har ungefär samma känsla som efter första tävlingen förra säsongen, Young stars i Östersund. Då hade jag ju i och för sig 23 graders kyla också, men idag fick jag hålla på i 5 timmar!

Nu har jag rättat och det är efter det resultatet som jag skriver nu. Jag är nöjd! Jag har absolut ingenting att jämföra med, inte ens Luss. Vilket är lite synd, det har alltid varit vi två som rättat tillsammans och jämfört. Menmen. Om 4 veckor kommer officiellt resultat, jag tror det kan bli ett bra resultat!

Kommentera här: