>Anschütz vs Izhmash

Jag har inte en enda lektion den här veckan. Grymt skönt!! Studiedagar igår och idag och imorgon kl 8.30 drar vi till Trysil! Det kommer bli ett galet bra läger, vi har massa rolig träning att se fram emot! Trysil är ett himla fint ställe dessutom!

Har kört intervaller på förmiddagen. A3 med maximalt spurtvarv. Var superpigg på uppvärmningen! Men med intervallerna kom också mjölksyran. Jag gillar inte riktigt när det kommer mjölksyra, men det är bara att köra !! Och jag körde. Och jag lyckades inte med ett maximalt spurtvarv. Men det var jobbigt. Det tog! Och jag hade 200 i puls.

Jag kombade med Anschützen. Och det gick åt helvete. Så nu har jag inte bestämt mig igen. L bestämde att jag skulle ta med Izhmashen till Trysil och återuppta kontakten med Anschützen efter Piteå. Då håller vi tummarna för att temperaturen inte går under -15 där.

Nu ska jag packa och springa. Och jag vill bara blunda. Mina ögon orkar inte packa eller springa. Men jag har fan inte tid att blunda. Ska till Anders Nilsson och såga stock ikväll. Inte för att det behövs före Trysil nu, men det är ändå bra att få det gjort.
Och det gör att jag måste packa och springa nu. Det är House ikväll också. Jag borde stryka nåt från min att göra-lista idag. Men det går liksom inte att styrka packning bara sådär? Vi åker för fan imorgon.

Kommentera här: