>I-landsproblem i plural

Just nu har jag många i-landsproblem att lösa!

Ska jag duscha efter att ha skjutit? Jag är inte svettig men håret kommer nog vara lite fett imorgon på förmiddagen. Gör det något när man skriver kemiprov?
Ska jag äta på skolan eller hemma? Det är god mat på skolan och jag skulle behöva röra på mig men det är såå skönt att äta hemma och har ingen middagsdejt heller, tråkigt att äta själv!

Men jag orkar inte ta tag i svaren på frågorna nu, det är tid för att ta igen kvalitetstid med min Mac, det blev lite för lite tid med honom i helgen känner jag. Saknar mina Vänner gör jag också. Beroende av dator? JA!

Är man beroende av något man kan vara utan i några dagar för att sedan vilja ha mer av när man väl får tag i det?

T.ex snus eller cigaretter kan man väl inte vara utan några dagar? Eller kaffe? Jag vill gärna få fram svaret på denna fråga till - nej jag är inte beroende av datorn! (Det är jag ju inte heller, jag skulle ju klara mig med bara iPhonen!)

Kommentera här: