>Sista dagen som 18

Känns lite hårt faktiskt. 19 är en skitålder som jag gärna skulle hoppa över. Men så fungerar det inte i den här världen, så jag tar väl tag i mitt liv och fyller 19 bara för att bli lite större :-)

Har tjuvstartat idag (att bli lite större) med att installera min bärbara hemtelefon. Det gick som smort, och jag måste säga att jag känner mig äldre! Vuxenpoäng för: hemnummer, hemtelefon, bärbar hemtelefon. Visst var det 29 jag fyllde imorgon?

Hoppas ingen har missat att det är min födelsedag imorgon. För tre veckor sedan tänkte jag inte alls på det, som sagt, det är inte så kul att fylla 19. Men nu ser jag fram emot det, mycket tack vare att jag ska baka tårta och bjuda mina fina vänner.
Halv åtta hos mig!
Om det är någon som känner sig som min vän och är sugen på tårta!

Annars så har jag skrivit ett godkänt tyskaprov, svårt men jag hoppas på det bästa, haft träningssamtal och fått höra många kloka ord, som alltid med L, varit på lite lektioner, gjort rent och sommarparaffinerat mina skidor samt dammsugit och dammtorkat.
Två timmar till läggdags, kanske ska fortsätta min säsongssummering?

Kommentera här: