>Hej Torsby

Har landat i Torsby igen! Kört ett styrkepass på gymmet här, mami var med och pushade och det var bra! Man blir mer taggad och starkare då!
Sjukt sugen på mer träning nu! Palla vilodag imorgon.... Jag ska i alla fall till skjutvallen!

Annars så är det byråer som står på schemat imorgon. Skrivbordet ska ut och två Malm från Ikea ska in! Blir nog jättebra det!
Tvättid har vi också!

Sjukt varmt är det. Tänkte bara skriva ner det ifall det är enda veckan i sommar det är varmt..! Jag har bränt mig, jag fattar inte? Jätte-sport-bh-bränna!!! Äsch, det är lugnt. Jag hade det inte på balen, vilket var målet. Nu är jag ju faktiskt skidåkare och det ska synas! Jag tycker personligen att det är konstigt att jag kan få mer färg än jag redan har, känner mig brunare än jag någonsin varit innan...men jag säger inte nej till mer färg!

Förra året, tror jag..!

Kommentera här: