>Full fart!

Ojojoj, vad det händer grejer! Jag har framförallt inte tid att sitta vid datorn! Sen senast har jag varit på en yra, sett Maggio (men jag missade bästa låten, buhu). Hon var grym! Stor skillnad att lyssna på låtarna nu i efterhand, sååå mycket bättre live! Såg även lite The Ark, det var häftigt! Dock tycker jag nog att man ska kunna alla låtar för att ha kul på en konsert, och det kan jag ju inte säga att jag kan med The Arks låtar... Lite rap, lite hårdrock och en massa Oleary's innehöll resten av kvällen, helt underbar kväll!!!

När vi vaknade på morgonen ville jag bara fortsätta sova, men det fick jag inte enligt klockan. En sväng till Kath och dagen-efter-snack med världens bästa brudar! Sen var det bara att sätta sig i bilen och åka nedåt. Satte Kim vid ratten så jag fick sova, men sen körde jag från Sveg. Hem till Färnäs en sväng innan jag fortsatte ända ner till Torsby. Där träffade jag Luss en sväng, blev till och med bjuden på middag! Gott!

Idag började sommarskidskolan och jag är ledare. Kul! Just nu är ungarna ute på stadsorientering med kul frågor medans vi väntar på att de ska komma tillbaka. Lär nog dröja ett tag..!

Kommentera här: