>En kväll och en natt

Har bara en eftermiddag, en kväll och en natt kvar i Östersund nu. Det är otroligt tråkigt att jag måste lämna den stad som jag älskar mest av alla städer, som jag lärt mig hitta i och där mina finaste vänner finns.
Men just därför tänker jag göra denna kväll till den bästa på hela sommaren! Kan redan nu säga att jag har haft sommarlovets bästa vecka här uppe!

Körde intervaller och sköt på förmiddagen! Det gick väldigt bra, faktiskt. Var seg på platten men kände mig stark uppför. Skyttet gick bra, förutom en ståserie när jag bara var jättetrött. Det var efter fjärde intervallen och femte och sjätte gick segt, trött!
Men avslutade med 4 nollor på nedvärmningen, kändes skönt! Sista serien var helt sjuk, jag bara sköt, fort gick det och 5 träff blev det. Efter 3 nollor liksom och helt respektlöst sista skytte! Trodde inte mina ögon när jag kollade på klockan och serien hade gått på 34 sekunder. 37 i stå är mitt mål i vinter, kanske ska sänka det?! :P

Jag taggar Maggio och försöker hitta kraft till ett styrkepass.
Fan va underbart att se henne ikväll!!!!! Längtar otroligt mycket!!

Kommentera här: