>Slut

Jag hoppas nu att ingen blivit långsiktigt sårad och att vi kan prata om det här och gå vidare.
Jag önskar även brudarna nere i Tjeckien lycka till inför kommande tävlingar. Jag tycker att ni förtjänar att vara där nere, vad ni än tror. Jag hoppas innerligt att ni kan få till det på distansen, var och en av er är såå värda det! Jag tycker om er brudar.
Jag önskar att jag hade varit där nere med er!

- Och jag har tagit bort inläggen för att jag vill få ett slut.
Jag kan inte göra något ogjort, jag kan bara förklara mig.
Jag ska förklara för de som vill ha förklaring. Jag vill förklara.
1 HSS:

skriven

om du kan förklara varför förklara du inte för mig då? du tar ju bara borta alla inlägg där jag kommenterar..

2 opartisk:

skriven

Föstår du inte vad hon menar? Varför är du så bitter HSS?

3 HSS:

skriven

jo jag förstår vad hon menar.. precis det hon skrev i dom andra inläggen som hon inte har kvar av någon anledning?!

ja varför tror du att jag är bitter, jo för att jag är inblandad i detta! men egentligen skiter jag i vad hon/du tycker och tänker, men jag tycker fortfarande man kan förklara sig.. men jag tänker oxå på hur synd det är om anna som kan ha ett hjärta att skriva sådär..

Annars är jag inte bitter, livet leker ju!

4 opartisk:

skriven

Anna har ju bett om ursäkt, vad mer kan hon göra? Om du egentligen skiter i vad hon eller jag tycker så kanske du inte behöver vara så aktiv i hennes blogg? Det är ju hennes blogg och då styr hon ju vad som ska stå eller inte. Jag beundrar i vilket fall som helst Anna att hon kan utelämna sig på detta sätt. Om men är en känslomänniska är det inte alltid lätt att tackla olika situationer och det är precis det, som jag förstår, Anna vill komma åt med sin blogg: Att visa att ingen är perfekt och i ett fritt land ska man kunna uttrycka sig fritt utan att någon säger att man inte får lov att göra det.

Tack för mig.

5 Anonym:

skriven

jag har inte sagt att hon inte får lov att uttrycka sig.. jag har sagt att självklart får hon skriva vad hon vill och säga vad hon vill! men detta upprörde mig och kan inte riktigt sluta tänka på det.. så därför kan jag inte riktigt sluta med att vara aktiv på hennes blogg eftersom att jag blev upprörd.. men som du kanske förstår så skiter jag inte just i detta, alltså det hon skrev.. så därför är jag aktiv!

men stör du dig på att jag läser så är det ju trots allt ett fritt land, eller var det inte det? men när jag väl blir upprörd så blir jag det en lång stund, men jag vill inte ha något tjafs iaf.. bara onödigt för vi får inget ur det.. inte vi två iaf :)

Kommentera här: