>Jag älskar att träna!

PUH! Jag tror att jag har glömt hur jobbigt det är att träna. På intervallerna förra veckan var jag helt död, nästan lika illa var det idag.
Nej då, det gick bra! Men A2 är segt som tusan. Just nu känner jag att jag kunde ha åkt minst 10km till, men det vet jag inte om jag kände då...
Jag älskar att träna i vilket fall som helst!

Längtar typ till sommarträningen, då kör vi gång inför Kontiolahti 2012!!!!
Nu har jag lärt mig massa på uttagningen i år, det drar vi lärdom av till uttagningen nästa år! Då ska jag dessutom vara oslagbar i både åkning och skytte, det tränar vi för med start för två veckor sedan. I alla fall skyttet. Åkningen håller på lite hela tiden, men hårdträningen börjar 1 maj. Längtar redan!

Ser fram emot kvällsträningen imorgon, "skyttjaktstart", precis som i Finnskoga på söndag! TAGGGGGA! Jag ska skjuta så grymt säkert i precisionen och sedan bara åka sjukt fort och skjuta sjukt bra!
Dock så tror jag det kan bli hårt att åka grymt fort. Det går upp till 185 i puls, sedan går det inte längre. (Idag hade jag max 183..!)

Kommentera här: