>Hej tisdag

Har nog skjutit sommarens sämsta 30+30 idag. Fruktansvärt dåligt!!! Ligg var ändå ganska normalt, det ordnade upp sig efter ett tag där, men i stående kunde jag verkligen inte skjuta vid rätt tillfällen! Och det var verkligen årets sämsta ståpoäng på 30 skott, jag undrar när jag sköt så dåligt senast!!!
Jag är arg!!! Jag blir så frustrerad när jag ska skjuta 30+30 för jag tänker 500 500 500 500 500 hela tiden och det är fel fokus!! Sen kommer jag på mig själv efter 17 dåliga skott och då är det ju redan försent! Måste jobba på att ha en neutral inställning när jag går till 30+30-passen. Borde skjuta mer sånt här framöver om det ska bli nåt skolrekord men är det verkligen det jag ska träna på? Jag vet då inte. Långvila i helgen, 30+30 gånger två då troligtvis!!
Nu hoppas jag på att mina lagkamrater skjutit bra, det var ju tävling mot Sollefteå!

Jag borde åka hem i helgen. Jag orkar inte leva själv i en lägenhet där det är jag som måste ta reda på allting längre! Jag fick lov att äta frukost på skolan i morse för att jag inte hade någon juice och det kanske jag måste göra imorgon med om jag inte åker och handlar nu. Men jag orkar faktiskt inte handla!

Fan det enda jag orkar just nu är att kolla Grey's och det vill jag inte för nu är det bara 20 minuter kvar tills svenska undertexterna är slut och då vet jag inte om jag orkar kolla mer. Undetext till sjunde säsongen tack?!?!

På den positiva sidan så har jag inga läxor och jag kollar lägenheter i mer än en stad just nu, hihi.

Kommentera här: