>Framtidsdrömmar

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det här men, jag har en sjukt bra framtid att uppleva!
Jag har sjukt bra drömmar, bra mål och en massa aktiviteter och allt framför mig. Jag ser fram emot så många saker!

Jag har många drömmar som jag vill leva innan jag dör. Lev din dröm är mitt livsmåtto och det ska jag verkligen göra! Just nu lever jag min Torsbydröm, samtidigt som jag gör upp planer för vad nästa dröm ska bli.

Min stora dröm är fortfarande Östersund, men idag öppnades en ny dörr för mig.
Mina två största drömmar kanske kan bli en enda dröm!!!

Det kan betyda att jag får ge upp Östersund ett tag, men jag tror det kan vara värt det! Jag måste kolla upp en himla massa saker innan någonting över huvud taget är klart. Men jag har en ny dröm som börjar ta form i mitt huvud!!!

I vilket fall som helst så drar jag till Östersund efter studenten, men det kanske bara blir ett år. Åh, jag är så full av energi och livsglädje nu!!

PS. Jag längtar mer än någonsin till april och tatuering nu!

Kommentera här: