>Dagen före Valborg

Igår öppnade Faktoriet! Klart jag skulle dit!! Ångrar inte för en sekund att jag valde bort hemmakväll och mys för att gå ut, det var verkligen hur jävla kul som helst!
Jag vet inte om det berodde på att mitt humör har stigit med 70 grader efter Fuerteventura
eller på att alla gamla skidåkare återvänt,
men det var en glädjefylld kväll som jag kan se tillbaka på och LE!

Började kvällen med middag och fix med Luss, träffade även min fina pojke då! Som jag har saknat honom! (Inläggen under veckan är GAMLA, ett år gamla från när vi inte var tillsammans. Observera!!! Allt har ändrats sen dess.)
Hela utgången var så perfekt, när vi kom till Parre möttes vi av glada skidskyttar, minst 5 kramar innan vi ens kommit fram till bordet! Så underbart att ha alla samlade igen! Till exempelt Marie, som varit på resande fot ett halvår! Och min kära Monie! Vi höll sedan ihop i stort sett hela kvällen, dansade som det vore det sista vi gjorde!
Hela dansgolvet fyllt med skidelever, nya och gamla, då mår jag som bäst! Då är jag lycklig och ingenting kan få mig på dåligt humör!

Ikväll kör vi igen! Då vill vi se lite mer folk på dansgolvet!!

Kommentera här: