>Skolkort

Två dagar med skolkort. Tre gruppfoton och ett individuellt. (Bra att jag kommer ihåg att beställa hem IDAG så jag förhoppningsvis får dem inom en snar framtid!)
Tre foton i skolkatalogen. På mig. Och jag ser inte normal ut på ett enda av dem. Underbart!

Men jag har kommit fram till att
det gör fan INGENTING!
För nu går jag i trean, jag är nästan äldst och jag har inget behov av att någon tycker att jag är gööörsnygg!
Jag är bara mig själv och om du inte gillar det kan du dra nåt gammalt över dig!

På tal om det sista också...
Så har jag tänkt på mig själv. (När jag inte kunde somna en kväll) Jag har tänkt på hur andra ser på mig. (Det gör jag iofs väldigt ofta) Men den här gången kom jag fram till något viktigt:
Jag är bara mig själv!
Jag älskar träning, träning är mitt liv
Jag tycker om att bara vara själv i min lägenhet
Jag går i stort sett osminkad varje dag
Jag kan ha på mig myskläder i skolan (Även illaluktande träningskläder)
Jag säger vad jag tycker
Jag kan vara galen, spontan och högljudd (=dryg)
Jag lägger ner tid på skolan

Allt sånt där som gör att man är klassad som "nördig" och "mobbad".

Men det är jag!
Och jag har äkta vänner som tycker om mig trots att jag är "nördig" och "mobbad".
Om inte du gör det - ditt problem. I don't care!

På tal om skolkort? Ja, kanske!

Kommentera här: