>Så fort har jag aldrig åkt..!

Denna skolvecka började med ett hårt intervallpass i tunneln! 110% skulle vi köra, och sedan skjuta också. Fyra varv fort, varvat med fyra skjutningar och fyra varv lugnt. Och så fort som jag åkte idag har jag aldrig åkt i tunneln! Kändes det som i alla fal. Det gick sjukt fort, även om det gjorde lite ont. Skyttet fungerade bra också, ingen topprestation med en bom i varje serie. Jag kan bättre, men idag var jag nöjd med det. Har några saker att skylla på, men det tänker jag inte skriva här. För jag hatar bortförklaringar!

Ska kolla tiderna mot förra året och förrförra året vid samma tid, ska bli spännande!

Okej, enligt Polar så är tiderna följande.
2008: 4,12 ; 4,03 ; 3,57 ; 4,02
2009: 3,54 ; 4,02 ; 3,59 ; 4,05
2010: 3,53 ; 3,50 ; 3,56 ; 3,59
Osäkra faktorer: vart jag startade/stoppade klockan, om jag hade gevär eller inte.
Men jag kan konstatera att i år åkte jag med gevär och startade/stannade klockan ganska långt in i hallen. Det kan göra ett par sekunder mer i jämförelse med om man startar/stannar där tunneln börjar (vilket jag tror att jag gjort tidigare år). Men det är osäkra faktorer som sagt! Men det ser ju onekligen bra ut! ;-)

TAGGA ÖSTERSUND PÅ LÖRDAG!!!
Nu måste min mage ha mat, fy fan vad han skriker nu!!

Kommentera här: