>Norma

Har spenderat hela dagen i Åmotsfors av alla ställen. (De har för fan inte ens en bensinmack, vart är världen på väg?!)
Nejmen.. De har en vapenfabrik och ett kylrum. Jag hade turen att vara utanför kylrummet, tack och lov, medans min käre far fick uppehålla sig där inne.
Vi testade ammunition inför vinterns tävlingar. Det gick bra! Min pipa gick så bra att det var svårt att välja serie eftersom alla gick ungefär lika bra. ;-) Nejdå. Men alla serier gick mer eller mindre bra. Den serien som gick mest bra var en Norma1.

Komiskt nog var det samma serie som gick bäst i K2's bössa, så vi kör på samma ammunition i vinter! Smidigt, speciellt för pappa ledare.
5000 skott fick vi med oss hem också, det lär räcka under vintern!
Så jag är supernöjd med dagen!

Cirkus 06.00 åkte vi från Torsby, cirkus 16.00 kom vi tillbaka. Vi var alltså på Norma i nästan 8 timmar, inklusive lunch. Hehe!
Tur jag har vila idag! ;-)

Tyvärr blev det inte så mycket kvar av dagen. Inte heller så mycket kvar av min energi, trots att jag sov i bilen på vägen hem.
Den energin jag har kvar ska jag använda till att valla skidor, laga mat och röja i lägenheten. Sedan ska jag däcka framför svt1, Ung & Bortskämd och Våra vänners liv. Förhoppningsvis får jag myssällskap :)

Kommentera här: