>Dag 03

Dag 03 – Mina föräldrar

Alla dagar är jag inte lika säker på detta faktum. Men det är helt sant, sagt från hjärtat. Jag har världens bästa föräldrar.

Mamma är bäst på att stötta mig och lyssna på mig.
Hon är världens klokaste. Hon säger rätt saker och får mig att må bra. Jag känner mig så trygg eftersom jag vet att mamma är bara ett telefonsamtal bort. Jag kan ringa när som helst, hon har till och med svarat klockan 2 på natten en gång.
Jag är stolt över min mamma. Hon är grym! Jag vill bli lika klok och omtänksam som mamma när jag blir stor. Jag vill bry mig om människor så som mamma gör.
Jag är väldigt lik mamma på många sätt. Både till utseende och till sättet. Vi tänker lika, på gott och ont. Det är skönt att ha någon som förstår ens tankar.
Jag klarar mig inte utan mamma! ♥

Pappa är en av de viktigaste människorna i mitt liv. Jag hade inte varit den jag är idag om det inte vore för pappa. På många vis ser jag upp till honom och har tagit efter honom i både det ena och det andra. Skidskytte, Mac, iPhone m.m.
Jag behöver pappa för att klara mig som skidskytt. Jag måste ha honom på vallen, han måste valla åt mig. Han fixar ammunition och reservdelar till geväret. Han har ett otroligt engagemang när det gäller mitt skidskytte, och jag är så otroligt tacksam över det!
Pappa är en av de mest positiva jag känner. Det är en bra egenskap som jag (till viss del) fått av honom. Annars är vi väldigt olika.
Vilken tur jag hade som fick min papi som pappa! ♥

Kommentera här: