>Hej måndag

SATC igår var jättebra. Men jag hade förväntat mig mer, tror jag. Den var helt sjukt underbar, jag skrattade och jag grät. Men den nådde inte samma nivå som ettan... Men ja, SATC1 kan nog vara den absolut bästa filmen jag sett i hela mitt liv, så det säger kanske inte så mycket. Men bra var den! Jag vill också ha ett happy ending!

Idag har jag gäspat på fysik-lektionen, fått ett MVG bekräftat (matte), spelat volleyboll (jag är sämst), lyssnat på tyska (gick bättre än väntat!), pratat tyska (säger bara: HAHA) och skjutit (gick inte bra).

Sedan har jag pluggat lite spanska glosor, och nja..tror inte jag ska göra provet imorgon! Det här är min bästa chans att skaffa mig ett MVG, så jag måste verkligen göra det allra bästa jag kan!

Denna eftermiddag står på min lista: shopping á la La Rose och Allsport, biologi-hemtenta, plugga tyska. Hade velat lägga mig ute i solen med skolböckerna...gôôrmysigt! :) Vi får se, ska nog ha Luss med mig och läsa lite dialoger!

Sedan blir det läggdags tidigt, morgonstyrka imorgon! Styrketest, yeeeey! :D Älskar att jag äntligen ska göra ett test. Har ju kört såå mycket styrka, så det kommer gå såå bra! Haha!

Största frågan i mitt liv just nu är; vilken färg har mina armar egentligen??
Har kommit fram till att vänsterarmen är vit/brun/vit och högerarmen är vit/röd/brun/vit... Men det beror också på vilket ljus man ser det i!!

Kommentera här: