>Två månader

Jahapp. Sista januari idag. Om två månader är det sista mars. Och sista mars fyller jag ARTON!

Jag säger bara; oh my god! Helt sjukt hur tiden går fort!
Jag har ju haft nedräkning på klockan, och när det var typ 300 dagar kvar, då ville jag att tiden skulle gå fort!
Men nu, med 59 dagar kvar, vill jag att tiden ska gå sakta! Men det är klart, jag längtar ju väldigt mycket till att bli arton, men nu vet jag ju att om två månader så kommer skidsäsongen vara över. Och just nu vill jag inte det för fem öre! Just nu vill jag alltid ha vinter och skidskytte. Jag vill inte att säsongen ska vara slut!!!

Det finns de dagar då man funderar på varför man lägger ner så mycket tid på träning. Dagar då man tvivlar på om det verkligen är värt det.
Men nu vet jag. Det är värt varenda minut!

Sidospår. Men ändå.
Två månader till arton. Helt sjukt. Förra veckan kändes det som ett naturligt steg. Nu vill jag fortsätta vara sjutton några månader till. Eller nja...men åtminstone att skidsäsongen ska gå saaaaktaaaa!

Kommentera här: