>Trött i Torsby

Ja, nu har jag kommit hem igen. Lägenheten var inte så farligt stökig som jag hade inbillat mig. Fast då har jag ju förstås inte kollat efter allt damm i hyllorna än. Jag tror jag ska låta bli det, förresten.

Två pass har jag tränat idag. Kroppen är seg. Jag är trött.
Klassiskt komb på förmiddagen. Jag var trött. Ofokuserad. Men jag kämpade in skotten, de flesta i alla fall.
Stakning och benskate på eftermiddagen. Jag var trött. Första 2min och sista 2min gick bra, annars var det bara tungt.
Och det är ännu tyngre nu, när jag sitter här och borde duscha.

Jag skulle kunna räkna upp 100 andra saker som jag borde göra också, men efter att ha skrivit borde tre gånger så tycker jag att ordet ser så fult ut så jag låter bli.

Ska i alla fall pussa min fina pojke ikväll.
Det kan nog få mig att orka.

Kommentera här: