>Hej huvudvärk

Har haft en hemsk natt. Kudden var en tegelsten och huvudet ville sprängas.

Började redan i gårkväll, tog två alvedon och somnade efter flera timmar. Vaknade i natt med samma sprängande huvudvärk och har fått sova på en kudde för att inte få ont av två kuddar, som kändes som två tegelstenar.

När klockan ringde klockan nio fanns ingen chans i världen att jag skulle upp och träna. Tog två till alvedon och somnade. Vaknade med samma huvudvärk en timme senare. Tog en resorb och somnade. Vaknade en timme senare utan huvudvärk. Gick upp och åt frukost, utan huvudvärk.

Vätskebrist som aldrig förr. Jag måste sluta tävla, min kropp klarar inte av det! (Haha, eller hur? Finns inte en chans!) Efter Östersund fick jag feber på kvällen, igår fick jag migrän på kvällen. Det är fan inte bra att tävla, men jag tänker aldrig sluta med det heller!!! HA!

Borde väl inte sitta vid datorn och anstränga hjärnan. Men jag tänkte ta tillfället i akt att göra lite projektarbete och senare lite plugg.
Har fortfarande ont i huvudet, så träningen skjuts upp på obestämd framtid. (Hoppas det blir bra efter lunch, jag behöver verkligen träna!!!)

Kommentera här: