>Nollning, hehe

Jovars, visst blev min dag mycket bättre under kvällen! Det var dags för nollning av våra nollor, numera ett steg närmare ettor.

Det gick förvånansvärt snabbt att få in alla tjejer i bilarna, men killarna var tråkiga och låste in sig hemma. Men men, de vet inte vad de missade :D

Platsen hette Kollsberg och är Torsbys badställe. Där var det 6 nollor på bryggan och 13 äldre på torra land.

Utfrågning heter det, det är grymt roligt och man lär känna varandra otroligt bra.
Att sedan två nollor åkte hem lite blötare, det var ju inte vårt fel. De svarade helt enkelt för dåligt. Hehe.

Kul var det och bra sammanhållning har vi.
Right babes?? :D

Jag tycker ganska så jävla mycket om mina skidskyttar ♥

Och...min kamera var med ner dit. Men i en annan ficka än min, så tyvärr får jag förlita mig på Emmas mobil när det gäller bilder..

Kommentera här: