>!"#€%&/=?©@£$∞§|≈±

Jag har bara lust att skriva massa svordomar just nu. Men har vräkt ur mig så många redan idag så jag har inte så många kvar.
Vilken hemsk kväll igår och dag idag det har varit på skol-fronten! Uschamig säger jag bara, och värre kommer det bli. Dock inte om jag får min vilja igenom men det ser ganska mörkt ut just nu.

Fick ett fruktansvärt besked innan jag skulle somna igår, de har ändrat vårat underbara schema! Så nu är det allt annat än underbart. Från en lektion på fredag och ingen håltimme alls till fyra lektioner på fredagar och fem håltimmar i veckan. Hur fan i helvete tänker man?!?
Nu vet jag ju ungefär vad det beror på, men inte är jag gladare för det. Kan bli lite gladare om jävla-programmerarna bestämmer sig för att de faktiskt kan äta på 10 minuter en dag i veckan (som vi snälla tyska-elever kan) men inte mycket mer.
*några fler svordomar*

Något positivt idag är att jag ska skjuta scatt varannan vecka på en håltimme iaf! :D
Och att jag har kirrat handledare till projektarbetet. Och att det var god middag.

Och nu hoppas vi att kvällen kan göra min dag! :')

Kommentera här: