>Vitsippa

Jag såg ett dike fullt med vitsippor när jag gick hem från skolan (ja, det är jävligt jobbigt att gå. Jag vill ha kraft, ork, vara FRISK!!!) och jag log för mig själv. De var så fina, där i dikeskanten.
Och jag tänkte att, kanske är inte livet så dåligt ändå...

Kommer i alla fall att ha en underbar Valborgsmässoafton. Först käka med mina favoriter, sedan pumpa musik genom högtalarna på en bil. Får se om jag går in på Faktoriet. Första gången lagligt, måste nästan göras, bara för att! Mäktig känsla ju!

Men kul ska jag ha!!!


Har inte en enda bild från förra årets Valborg, skandal! Men det var den lyckligaste dagen i mitt liv, på flera plan. I år kommer jag inte ha lika roligt (vid den här tiden förra året var jag redan då världens lyckligaste) men jag kan i alla fall vara lite bättre på att ta kort!

Kommentera här: