>Ett sista vår-tecken

Jag är redan trött på vår-musiken!!!
Har gjort en VÅR 2010 FFS-skiva, men jag orkar inte lyssna. Det är den som det är tänkt att jag ska dunka i K's bil i morgon kväll. Orkar jag lyssna då?

Jag skulle gärna vilja säga att det här är ett tecken på att våren är slut och det är dags att gå in i maj. Maj betyder träning.
Men ack!

Maj betyder inte träning i år. Maj betyder körtelfeber!!!

FAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!

Det gör så ont inom mig att jag inte får träna. Det svider i hjärtat och sticker i bröstet. Det gör så jävla ont! Jag mår så dåligt över detta.
Ångra aldrig sakerna du inte gjorde. Men jag ångrar att jag inte tränade medans jag kunde!!! DAMN.

L säger att jag absolut inte får göra någonting över huvud taget innan mina värden är bra. Minst 4 veckors sittande på min feta röv, ungefär.

"#€%&/()=©@£$∞§|[]•Ω鮆µüıœπ˙~™æøfiª√˛¸ƒ∂ß≤÷≈ç‹›‘’‚…–

Kommentera här: