>Träningstriangeln

Nu är det bara två pass kvar till vila! :D
Körde styrka på eftermiddagen. Vi var ett helt gäng där nere ;) Eller ja, Mona, Åsa och jag körde varsitt styrkeprogram (ändå har vi samma tränare allihopa!) och poppade Åsas skiva på högsta volym! Jag måste komma ihåg att ta med den nästa gång, vill ha låtarna! :D
Gick bra att köra styrkan också, äntligen en pass som går bra!!!!

Nu har jag ätit lite kalorier som jag gjort av med. Ska duscha och laga mat. Vad blir det idag tro??? Det är faktiskt fredag, jag funderar på att göra något riktigt gott! Tacopaj, låter inte det tilltalande? Med älgköttfärs och majs....MUMS! :*
Och jag blev inte påkommen i duschen förut idag, och kranbytarna har förflyttat sig till någon annan del av Aspen, inte här i alla fall. Så nu kan jag gå in i duschen utan rädsla.

Sen har jag kommit på att jag kanske ska fortsätta gå upp tidigt på morgonen! Gick upp sju i morse, har klarat av två pass, stretchat en gång, lagat mat, ätit mat, diskat, tittat på tv, varit på datorn, en powernap, torrskytte, rengöring av gevär, en andra dusch. Och klockan har nyss passerat fem! Hallå, vid den här tiden, vanliga helgdagar, är jag typ på väg ut på mitt andra pass, eller nåt. Eller om jag har stressat igenom dagen så är jag klar med andra passet. Nej, imorgon ställer jag klockan på åtta. En timme mindre än idag, men jag tror det räcker! Och när man sover en timme mitt på dagen, så kan man ju sova en timme mindre på natten, eller hur? Det jämnar ju ut sig!
Okej, sängen skrek att jag skulle komma tillbaka och lägga mig i morse när jag gick upp, och ja!, jag ville väldigt gärna göra det. Men en timme extra kanske gör susen?

Träna - Äta - Sova

Nej, jag har inget annat på hjärnan.

Kommentera här: