>Team Stefan!

Ett pass kvar till vila :D
Trerätters med skidbrudarna ikväll :D

Livet leker nog lite :)

Ikväll får ingen missa Körslaget heller!!! (Alla missar väl det p.g.a diverse halloweenfester, hah) Men jag ska i alla fall sitta bänkad och kolla efter ett rosa tyg som det står TEAM STEFAN på. För under detta tyg sitter nämligen hela min släkt :) Nästan. Min familj och mosters familj ska dit och heja på Älvdalskören. En på mammas jobb är nämligen med där, och har fixat biljetter.
Och jag fick inte följa!!! Både ville och inte ville dit. Jag har inte tid, på grund av träning. Jag vill inte resa så långt. Jag vill inte umgås med så många personer som kan bära på både den ena och den andra sjukdomen.
Samtidigt hade det varit jättekul att se live, men jag kommer ju ändå så mycket bättre på tv! :p Och hade varit roligt att hitta på nåt sånt med allihopa, men nu är det som det är!

Jag ska i alla fall rösta på TEAM STEFAN! Heja heja!

Nu är det powernap som gäller :D

Kommentera här: