>Trevlig kväll...

Vart tog sommarvärmen vägen?

Nu ser jag väldigt mycket fram emot vad denna kväll har att erbjuda. Ett berg med disk, en väldigt hög läxhög och tvätt som ska vikas. Jippie!

Som tur är så blir jag räddad av House <3 under en timme åtminstone. :) Äntligen tisdag liksom. :)

:* till mami, som gjort väldens godaste tårta som jag hittade i frysen. :D
Jag har faktiskt börjat tänka på sommarlov, och börjat äta ur frysen. Och då blev jag ju tvungen att äta tårtan också :p


Skolan rullar på i hög fart. Alla prov och sånt ligger denna vecka och nästa vecka. Kvar att göra:
 - Kursprov MaB på fredag
 - Biologi-inlämning på tisdag
 - Filmrecension svenska på tisdag
 - Kursprov fysik nästa torsdag

Nyligen gjort:
 - Biologiprov, fick tillbaka idag... Ja, jag slog ju tattarungen i alla fall. :(
 - Muntliga på spanskan, tunghäfta så inihelvete. "Jag vet ju att du är värd ett MVG, men det visade inte dina nationella prov". Smörning is on the way! Jag ska ha MVG i spanska!!!

Sen ska vi få tillbaka engelska nationella också. Det ser jag inte fram emot. Det är något som har hänt, jag suger på språk helt plötsligt.
Nu vill jag tillbaka till Noret, till Å och J, där språk var roligt och man hade MVG. :S

Nej, nu ska jag väl börja plugga... Snart...

OBS. Enligt testet på fb passar jag bäst ihop med väduren.

Kommentera här: