>Sommar!

Det är cirkus 30 grader ute. Solen lyser gul som en zingo, som Olle i pistvakt säger. Himlen är oskyldigt blå, som typ Ted Gärdestad eller nån säger.

Jag har skjutit idag. Det gick dåligt som vanligt. Jag har fan glömt bort hur man skjuter! Lär mig någon?! Stå går bra, men ligg är katastrof! Jag gör allt jag kan för att det ska gå bra, men ingenting funkar :S

Köttbullar och pasta står på spisen. Cremefraichen är slut :( Jag tycker inte om ketchup.

LAS KETCHUP BTW ! Hahaha, det var roligt igår :')

Jag ska springa cooper på en friidrottstävling idag. Kom inte dit! Jag kommer skämma ut mig, typ. Ska iaf springa med S, så jag blir inte helt ensam i slutet på fältet :)

Sen är det trevlans ikväll med skidskyttarna. Korvgrillning och brännboll - det ser jag fram emot :) Sen kanske det blir impulslördag, vad vet jag ? :'D

Puss på magen, min mage är vit

Kommentera här: