>Favoritcitat

Jag vet att jag inte har något liv, men jag har kikat litegrann på gamla bloggar och plockat ut
mina favoritcitat:


 - "Kärlek är som ett jävla Fritt Fall. Först är man uppe i molnen, det pirrar en hel del i magen, sen är man nere i bôtt igen."

"Substantiv är namn på ting, till exempel förlovningsring.
Adjektiv är sånt man är, till exempelt kåt och kär.
Verb är såndant som man gör, till exempel ha sex innan man dör."

- "Visste du att vissa killar saknar relationskromosomen?"

 - "Och sista varvet, fy fan i helvetet vilken känsla. Det måste vara den underbaraste känslan i världen, att åka så fort så mjölksyran sprutar ur låren, känna hur varje andetag är det viktigaste i världen, känna smärta i alla kroppsdelar, höra hur folk runt spåret skriker på en, hoppskejta upp för sista backen trots att man egentligen inte orkar, känna sig helt jävla fucking slut när man kommer i mål! Det finns inget som går upp emot det! :O"
 -det måste vara något allvarligt fel på mig, för jag började gråta när jag läste det där.

 - "Minnen kommer alltid finnas, det är bara om man väljer att tänka på dem eller inte."
 - fan va smart sagt, egentligen. Citerat migsjälv förstås!

ENJOY! -jag var väldigt enjoyed iaf (:

Kommentera här: