>Ont

....men det går över!

Har inte orkat packa upp. Men det behövs nog inte heller. Åker ju imorgon :) Tänkte försöka få mami att tvätta lite i alla fall. Eller så kan jag göra det själv. Beroende på vilket humör jag är på...

Jag skulle skala potatis. Jag skalade naglar. Men det var väl lika bra, de börjar bli så långa nu. Dags att leta reda på nagelsaxen, den ligger väl i väskan någonstans.

Jag är så sjukt trött idag. Okej, jag har sovit ungefär 6 timmar i natt, så det kanske beror på det... Skönt att det är vilodag! Mami vill att jag följer på gympa ikväll. Jag sa att jag kunde göra det. Mest för att det ligger next to en glassbar, men nu funderar jag på att skita i gympan och gå direkt till glassbaren.

Svart står på andra plats på färger jag vill ha på min bil. Bara så att ni vet....... ;)

Jag är hungrig. Det är jag nästan alltid. Det blir frestelse ikväll. Typ Jansson, fast med kassler istället för sill (eller vad är det för fisk i Jansson?!). Det är gott.

Jag saknar Torsby litegrann. Men ändå inte. Tycker det är skönt att vara hemma. Men allting är så lätt i Torsby! :) (Okej, inte allt...) Allt förutom att handla är lätt :) Men nu är det bara 244 dagar till 18 & bilen är ännu närmare...... ;) Haha, vi återkommer om det...

Nu kom papi hem, nu ska vi äta! :D MUMS!

Kommentera här: