>Kort återseende av solen

Vaknade med solen som sken in i rummet. Satte på mig minsta möjliga kläder och drog ut på ett rullskidpass. Stakintervaller, 8x2min. Kändes ganska bra. Körde i Bergkarlåsbacken, härliga backar där! blir ett jobbigt cykelpass där på måndag, det ser jag fram emot. :p
när jag rullade så lyste solen, nu är det molnigt igen. Typiskt!

Jag ångrade mig igår och packade om ändå. Bytte till mindre väska, och fick lite bättre koll och ordning på grejerna. Plus att jag är säker på att jag har allt med mig nu!

Avfärd på obestämd tid, eller "när vi är klara", som pappa tycker är ett klockslag.
A: Vilken tid ska vi åka?
P: När vi är klara.

Ett löppass väntar i Ösd, sedan blir det rööj ikväll. Ska inte in på yran, men tänkte checka läget på stan :') Imorgon blir det partyparty, Lena + Orup, Amy Mcdonald, Lady GaGa och ha så jävla roligt ! DET ser jag fram emot!
Hoppas på att träffa massamassa folk också, kan bli riktigt riktigt nice det här ! :'D

Dock vet jag inte hur internetmottagningen är där uppe, så vi får se hur det blir med uppdatering.

Bjuder på en bild från förra helgens äventyr :')

Fix innan utgång (:

Kommentera här: