>BIL FÖR FAN!

Jag ska köpa bil för fan!!!! :D Eller, det är inte riktigt bestämt än, men jag tror det blir så! Vi ska ner på Hanssons motor innan vi far tror jag. Sen har jag en bil för fan! Okej, det är 243 dagar tills jag fyller 18 och tidigast kan ta körkort. Men ändå!! Mamma ska ha bilen så länge, sen ska jag köpa den av henne när körkortet är ett faktum!

Egentligen är det helt sjukt det här med bilaffären som håller på att hända!
Papi skulle hämta ut en nyckel till våran bil (den gamla blev stulen i Polen :@), och jag sa att jag ville titta på en bil. Tänkte liksom bara kolla hur mycket de kostar, så jag vet vad jag har att se fram emot.
Så hittar jag en Saab, dock en svart...men svart stod som tvåa på listan över vilken färg jag vill ha på min bil! Den är lagom stor, lagom gammal, har gått lagomt många tusen mil, lagomt dyr. Jag visar den för papi. Han tycker den är bra. Vi ringer till mami. Hon åker dit efter jobbet. Hon tycker den är bra.

Vi pratar lite hemma. Vi åker ner. Vi lånar hem den. Mami kör, mami inspekterar. Hon godkänner den. Papi kör, papi inspekterar. Papi godkänner den.
Mami köper den och kör den tills nästa vår. Jag köper den av mami och sen är det för fan jag som kör den!!! :O
Sjukt bra att jag får köpa den av mami också, för då blir den liksom lite billigare... ;)

Den är inte betald än, men den är så gott som min redan! ;)

NICE!!!!!!!!!!

Kommentera här: