>Peppar, peppar, ta i trä!

Jag har lite bacillskräck just nu. Håller mig undan från alla som ens nämner fraserna "Lite ont i halsen", "Ont i magen", "Min pappas fasters kusinbarn är förkyld", etc.....
Okej, sista var lite överdriven..... :)

Men det absolut värsta som kan hända just nu, det är att jag åker på en förkylning eller sjukdom. Därför är jag väldigt försiktig, utan att gå till överdrift!

Jag har haft otrolig tur, tror jag. Har varit helt frisk sedan 27 december 2008. (Det var ju för sjutton förra året!!) Jag har haft sex träningsdagar i veckan i fyra veckor nu, och för att vara Miss Wikström är det väldigt mycket!!!! (Jag har haft 34 sjukdagar det här träningsåret. Alltså sen april/maj-nångång. Det är extremt mycket!!)

Men det är precis just nu jag ska vara helt frisk.
Det är just nu jag behöver bra träning sex dagar i veckan.
Därför är jag väldigt glad över att få vara frisk, underbart är det! Och jag tillåter migsjälv att njuta av det, för det är inte ofta jag får det....

Och jag inser risken med att skriva allt det här. Bara för det så kommer jag åka på värsta flunsan eller vinterkräksjukan eller något annat hemskt. Jaja, jag får väl ta den risken.

Det skulle vara så typiskt mig om jag blev sjuk till UOS.
Men det ska jag inte bli. Och jag kommer tack vare dessa veckors bra träning så kommer jag vara i gryyyym form. Det känns väldigt bra. L har koll på det här, jag litar på honom! :)
Synd att jag inte litar lika mycket på mig själv. För i så fall hade jag kommit ihåg att torrklicka idag, och igår, och alla andra dagar jag skulle ha torrklickat........... (Sedan klagar jag när alla andra skjuter dåligt. När jag inte ens kan skjuta själv.. ^^)
Men det ska det bli ändring på. Jag är 99% säker på att pappa kommer tjata på mig i helgen att jag ska torrklicka. Så då blir det nog gjort :) Dessutom hade jag tänkt visa hur man ska skjuta på lördag.
D/V cup i Dala-Järna, jag är väldigt taggad!!! Jag koncentrerar mig på skyttet, för mina ben är inte i form, och då ska jag låta dem åka så fort de vill (inte så fort som jag vill, men jag är tålmodig. Jag vet ju när mina ben blir i form.)

Kommentera här: