>Det var som sjutton!

JAg vet inte om ni la märke till det förut idag, men jag skrev "när jag var 17" om idag. Och jag har inte fyllt sjutton. (Jag fyller sjutton om exakt två månader idag, btw.) Men jag tänker mig som sjutton år. När polisen frågade mig hur gammal jag var när jag skulle söka pass sa jag.
 - "Ja, hur gammal är jag? 16 tror jag..."
(Och jag tänkte svara att jag är 17 år.)

Det har att göra med att jag är junior numera. Jag tävlar i D17-19, alltså är jag 17 som skidskytt. Och då känner jag mig som 17. Och då vill jag egentligen säga att jag är 17.

Jaja, i vilket fall som helst så är det bara två månader kvar tills jag inte ljuger när jag säger att jag är sjutton.

31 mars 2009

Det har gått vääälidgt fort sedan 31 mars 2008. Dagen efter 30 mars. Nej, nu bytte jag samtalsämne.... Det var inte meningen.

Att vara eller inte vara....17

Kommentera här: