>Kul liv

Skejtvasan igår gick väldigt braa för mina favoriter! :')
Bäst gick det för min storfavorit k2, som åkte väldigt väldigt bra och kom på tredje plats!! :D GRATTIS!!! :'D Grymt bra kört, och visst var det nummerlappen som gjorde det? ;)
(Vilket betyder att om jag hade varit frisk, så hade jag kommit på tredje plats, eftersom hon hade min nummerlapp. :p)

Mitt sportlov har varit så jävla tråkigt :O Har ju varit sjuk hela veckan, och sista dagarna har varit totalt likadana:
Vaknar, är hungrig.
Reser mig upp, blir illamående.
Äter litelite frukost, ännu mer illamående.
Lägger mig i sängen och tittar på svt play.
Efter ett tag går illamåendet över.
Reser mig och försöker gå och äta lunch, blir illamående och skiter i det.
Tittar mer på svt play, försöker plugga lite (går oftast inte så bra....)
Får veta att det är middag, känner mig lite hungrig.
Reser mig, blir illamående.
Äter litegrann, blir mer illamående, går och lägger mig.
Det går över, jag försöker äta lite till.....

KUL LIV ! Not.
Jag har tröttnat på det här för LÄNGE sen, och även fast svt play är väldigt roande så har jag nu tittat på allt jag vill titta på, (igår blev det 7 avsnitt av Mästarnas Mästare) och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag.

Jag kanske ska plugga lite?
Hoppsan, nu blev jag illamående igen.

Kommentera här: