nu har jag öppnat ögonen igen..

På tal om rubriken: När jag först kom hit till skolan, då gick det förbi pojkar hela tiden om vartannat. Men jag reflekterade inte ens över ifall de var snygga eller inte. Och förklaringen var enkel: jag hade en snygg pojke att titta på, och nöjde mig med honom.
Nu tittar jag inte på honom på det viset längre, och vips! så börjar jag se snygga killar överallt ! :)
Dessutom är det massa massa norrmän här nu också - och ni som känner mig någorlunda vet hur svag jag är för norrmän (a)
Jag säger bara det ; Ole Einar Björndalen <3  & Emil Hegle Svendsen ! <3 Jatack,

Idag, när vi körde i tunneln samtidigt som norrmännen, så var det A2 på programmet. Först uppvärmning 3 varv, och jisses! va många snygga norrmän jag såg!
Sen var det 20min stakning. Såg några snygga norrmän i början. 20min utan stavar. Och 20min treans växel. Och sista 50 minuterna såg jag inga snygga norrmän längre. Det berodde inte på att de hade gått, utan de var kvar. Men jag orkade för fan inte kolla! För det var så fruktansvärt jobbigt !
Och jag är sleten, jo visst ! Så fruktansvärt ! :O

Vila imorgon, fyra lektioner :S Hem och packa på lunchrasten. Och tåg till Sthlm med H kl 14.10 :) Sen äre Lidingöloppet på lördag och shopping i the town på söndagen med bästis ! :D Men är lite sådär halvt i pengabehov, så jag ska nog inte shoppa särskilt mycket. Behöver ett par skor och någon munkjacka eller nåt varmt. Och så ska jag leta rea (a) Och försöka hitta något annat snyggt, för hur än jag vänder på huvudet och på alla kläder, så hittar jag sällan något snyggt i garderoben. Eller jo - ibland. Men det känns nästan alltid alldeles för vardagligt - alla mina kläder. Ska försöka hitta något snyggt och speciellt som inte är allt för dyrt.

Men nu är klockan alldeles för mycket, och jag har halverat mina läxor på något konstigt vis så nu är allt klart eller uppskjutet....... Det mesta i den senare kategorin är jag rädd.......... H kommer inte få allt för roligt på tåget imorgon med 700 läxböcker som sällskap. Stackaren ! ;/

Aja, pusshejs
/ a

Kommentera här: