ingenting kan stoppa mig..

..du kommer hitta mig som död
Och begraven
Om du tänker lämna mig nu


Jag säger bara det: Lena+Orup i lördags!! Gåshud, tårar i ögonen, ett stort smile på läpparna - det var så sjukt bra!! 15 november <3 Och just nu känner jag att jag är inne i en Lena-period ! Lenalenalena på alla spelningslistor liksom (: Hjärta på den snyggingen !

Update:
 Tååååg med H i fredags. (: Han kan numera kalla sig min bästis,
 Lidigöloppet i lördags. Gick sådär. Var sliten och seg...
 Shopping med J i lördags em. Hittade ett par snyggingskor (: Kanske lägger in bild om jag har tid nån gång (:
 Shopping med A min bästis på söndagen, hittade massa grejs. Typ hood, mössa, halsband, bh m.m.
 Hemresa i ensamheten. Gick ändå bra, även fast jag blev nästan en halvtimme sen p.g.a fel på loket typ ;o

Idag kom min darling J hit, hon är snyggare än dig (: Hon ska praoa här med mig denna vecka, underbart ! (:

Modellträning på onsdag - taggad som faaan ! :D

Och jag har egentligen inte tid att sitta här och blogga, men jag gör det för att ifall jag har någon trogen läsare, så sak den bli glad eftersom det äntligen, efter 3 dagars delirium , äntligen kommer en blogg :) Hojta till ifall du är en trogen läsare, jag har liksom ingen koll på vilka som läser min blogg :$

Nu ska jag nog gå och kolla om H vill spela kort fortfarande (: Eller om vi kan göra något annat...... (a)

Pusshejs
/ a
1 Linda:

skriven

Ja tjooho, heja Lena!

Kommentera här: